قراراداد ارائه خدمات اینترنت پرسرعت  ADSL2+شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات

این قرارداد بین شرکت عرفان نت فارس دارای پروانه  ISDPازسازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور به شماره ۱۱۱-۲۵-۱۲ نماینده شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات دارای مجوز ندا (PAP) به شماره ۱۶۷۲۷/۱۲/۳۱۰ مورخ ۸۲/۱۲/۰۵ از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، به نشانی  شیراز خ ملاصدرا ابتدای خ معدل مجتمع کسری طبقه ۴ واحد ۴۰۹ و تلفن ۳۲۳۱۷۷۳۳ که در این قرارداد به اختصار شرکت نامیده می شود و آقای/خانم ………………………….. با مشخصات مندرج در برگ ضمیمه قرارداد که مصرف کننده نامیده می شوند منعقد میگردد.

تعاریف:

مصرف کننده: شخص حقیقی یا حقوقی که در محدوده قرارداد منعقده با ارائه کننده خدمات شبکه انتقال داده ها، از خدمات سرویس های شرکت با نشانی و مشخصات مندرج در برگ ضمیمه قرارداد، استفاده می نماید. (طبق ماده ۱ بند ب آیین نامه اجرایی ماده ۴۸  قانون تجارت الکترونیک)

پهنای باند: نرخ انتقال داده بر اساس ظرفیت کانال انتقال تخصیص داده شده به مصرف کننده با واحد Kbps

دوره اشتراک : مدت زمان سرویسی که مصرف کننده انتخاب نموده، بر اساس دوره های یک ماهه (۳۰ روز کامل) محاسبه شده و از زمان اولین ارتباط آغاز می گردد.

ترافیک ماهیانه: میزان اطلاعات مبادله شده توسط مصرف کننده در طول یک ماه با واحد Kbps

شبکه شرکت : شامل زیر ساخت و تجهیزات خطوط پر سرعت است که تحت مالکیت شرکت بوده و با نظارت وی اداره و نگهداری می شود . سیم کشی داخل ساختمان مصرف کننده ، خطوط تلفن ، زیر ساخت های شبکه مخابراتی کشور و تجهیزاتی که تحت مالکیت ، اختیار یا نظارت شرکت نیست ، جزء شبکه شرکت محسوب نمی شود.

ماده ۱: موضوع قرارداد:

واگذاری خط اینترنت پر سرعت با سرعت دریافتی، ترافیک ماهیانه و مدت زمان مشخص شده بوسیله مصرف کننده در برگ ضمیمه قرارداد

تبصره۱: شرکت متعهد به ارائه سرویس به مصرف کننده طبق نشانی و شماره تلفن وی مندرج درضمیمه قرارداد بوده و در صورت تغییر نشانی و یا شماره تلفن مصرف کننده ، شرکت هیچ تعهدی نسبت به ارائه و استمرار سرویس ندارد . تبصره۲: برگ ضمیمه حاوی اطلاعات فنی ارایه شده و مشخصات مصرف کننده است که جز لاینفک قرارداد می باشد.تبصره۳: شرکت متعهد است کلیه اطلاعات ثبت شده در قرارداد را محرمانه تلقی کرده و از افشای آن خودداری نماید.

ماده ۲: مبلغ قرارداد:

  با توجه به سرویس انتخابی و تجهیزات درخواست شده در ضمیمه این قرارداد، مصرف کننده موظف است مبـلغ بـه عـدد: ………………………………. ریال و به حروف ……………………………………………………….. را همزمان با امضاء قرارداد پرداخت نماید.

تبصره۱: در صورت خاتمه دورۀ اشتراک یا حجم مصرفی (هر کدام زودتر اتفاق افتد) ادامۀ سرویس مصرف کننده مشروط به تمدید اشتراک یا خرید اعتبار خواهد بود.

تبصره۲: در مناطقی که امکان ثبت نام آنلاین برای متقاضیان وجود دارد متقاضی می تواند از این طریق به دریافت سرویس ADSL  خود اقدام نماید.

تبصره۳: در صورت انصراف مصرف کننده ، ۵% مبلغ کل قرارداد جهت هزینه های اداری شرکت مسترد نگردیده و کلیه تسهیلات ارایه شده قبلی به مصرف کننده هنگام تسویه حساب محاسبه نخواهد شد.

ماده۳: تعهدات طرفین :

تمام بندها و مفاد این قرارداد برای طرفین لازم الاجراست.

۱-۳ ) تعهدات مصرف کننده:

مصرف کننده متعهد است در طول مدت قرارداد بر اساس مقررات قانونی و موازین شرعی و آیین نامه ها و مقررات وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات و با رعایت کلیه شئونات اخلاقی از پهنای باند اختصاص یافته مطابق با عرف موجود استفاده نماید و در صورت اثبات خلاف هیچگونه مسولیتی به عهده شرکت نمی باشد .

مصرف کننده در حیطه امکانات و اختیارات خود موظف به حفظ امنیت شبکه و جلوگیری از انجام اقداماتی نظیر ویروسی نمودن شبکه ، هک نمودن سایت ها ، ارسال Spam و … می باشد. همچنین مصرف کننده متعهد است از هر گونه اقدام برای ورود به شبکه سرویس دهنده، اسکن شبکه ها، ایجاد اختلال در سرویس های عمومی و خصوصی، دسترسی بدون مجوز به اطلاعات خصوصی افراد، شرکت ها و سازمان های داخلی و خارجی و استفاده از سرویس مصرف کنندگان خودداری نماید.

مصرف کننده حق واگذاری موضوع قرارداد را جزئاً و یا کلاً بغیر را ندارد و در غیر این صورت شرکت مجاز خواهد بود بصورت یک جانبه قرارداد را فسخ و باقیمانده مبلغ قرارداد را به نفع خویش ضبط نماید و مسئولیت هر گونه استفاده غیرقانونی و غیر مجاز  و یا ایجاد اختلال بعهده مصرف کننده می باشد.

چنانچه به دلایلی پس از تحویل سرویس، در  شبکه و یا تجهیزات مورد استفاده، تغییراتی ایجاد شود که منجر به اختلال در خدمات گردد و رفع آن ملزم به حضور کارشناس در محل مصرف کننده باشد، راه اندازی مجدد منوط به پرداخت هزینه خواهد بود .مصرف کننده متعهد به رعایت حداقل شرایط لازم جهت راه اندازی سرویس می باشد. ( حداقل شرایط: مستقیم بودن خط تلفن، عدم عبور از صفر بند و سیستم های تلفن داخلی، استفاده از سیستم عامل و نزدیک بودن خط تلفن به سیستم)طبق قوانین اعلام شده از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مصرف کنندگان حقیقی تنها در صورت ارایه گواهی از مراکز دانشگاهی، سازمان ها و موسسات تحقیقاتی معتبر مجاز به دریافت سرویس ADSL  با سرعت بالاتر از  ۱۲۸ Kbps می باشند، لذا مصرف کننده اقرار می کند که با آگاهی و ارایه مدارک معتبر اقدام به دریافت سرویس های بالاتر از ۱۲۸ Kbps  نموده است و در صورتیکه خلاف آن ثابت گردد شرکت مجاز به اصلاح سرویس ارایه شده می باشد.مصرف کننده موظف است پس از اولین ارتباط با شبکه پیشگامان ، نسبت به تغییر رمز ورود سرویس ADSL  خود اقدام نماید و در صورت بی توجهی کلیه عواقب آن به عهده مصرف کننده خواهد بود.

حفاظت از اطلاعات، محتوای نامه ها، امنیت شبکه، نام های کاربری و رمز های عبور به عهده مصرف کننده خواهد بود.

    ۱-۱-۳) مصرف کننده اعلام می دارد :

از مفاد مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص شبکه های  اطلاع رسانی رایانه ای به ویژه مندرجات بند ۶ بخش ب آن مطلع بوده و متعهد به رعایت آنها است.  از ممنوعیت موارد زیر مطلع است و هرگز با استفاده از خدمات ارایه شده مرتکب آنها نخواهد شد :استفاده از خدمات برای راه اندازی سرویس میزبانی اینترنتی (HOSTING) ارتکاب جرایم مندرج در قانون تجارت الکترونیکی، قانون حمایت از حقوق پدید آورندگان نرم افزاری رایانه ای و آیین نامه مربوط، و سایر جرایم با استفاده از شبکه اینترنت . استفاده از آدرسهای IP دیگر به غیر از IP آدرسهای تخصیص داده شده از شرکت سرویس دهنده برای خدمات خاص.انجام Voice Termination .در صورت ارتکاب تخلف در باب هر یک از موارد فوق ،کلیه مسئولیتهای ناشی از آن به عهده مصرف کننده خواهد بود.

۲-۳) تعهدات شرکت:           

شرکت موظف است مکانی مناسب را برای پشتیبانی و پاسخگویی به مصرف کنندگان و متقاضیان  با آدرس دقیق و ساعت فعالیت معین مشخص نماید.مشخصات و نرخ خدمات باید به  نحو مناسب و با جزییات کامل، بطور رایگان به اطلاع متقاضیان و مصرف کنندگان رسانده شود.شرکت متعهد است که ارتباط با اینترنت را در درگاه خروجی مودم تحویل مصرف کننده نماید..شرکت خدمات پشتیبانی فنی تلفنی در موضوع استفاده از خطوط پرسرعت داده ها به مصرف کننده را بصورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته تعهد می کند .تکنسین شرکت باید با نرم افزارهای اندازه گیری لحظه ای پهنای باند، مصرف کننده را از صحت و کیفیت سرویس خریداری شده مطابق با معیار SLA سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مطلع نماید.شرکت هیچ گونه تعهدی نسبت به ارایه سرویس در صورت مشکلات پیش آمده از طرف مخابرات اعم از قطع خط مصرف کننده ، عملیات کابل بر گردان ، تبدیل شدن خط تلفن به حالت  PCM  یا فیبر نوری و غیره و همچنین بروز اشکال و اختلال در شبکه های مخابراتی و انتقال داده های شرکت مخابرات ایران و سایر شرکتهای مخابراتی وابسته و غیره و یا اختلال در اینترنت جهانی را نخواهد داشت .شرکت برقراری موضوع قرارداد را بدون احتساب مشکلات ناشی از سخت افزار و نرم افزار های رایانه مصرف کننده و همچنین اشکالات ناشی از شرکت مخابرات به میزان ۹۸% تضمین می نماید .تغییر سرویس مصرف کننده ( نوع سرویس ، ارتقاء یا کاهش ) با توجه به امکانات ، صلاحدید ، شرایط و ضوابط شرکت و در ابتدای دوره اشتراک بعدی امکان پذیر خواهد بود .شرکت می تواند به صلاحدید خود و در راستای حفظ امنیت و یا بهره وری مناسب شبکه، برخی از دسترسی های مصرف کننده بر روی بعضی از پورت ها و یا پروتکل ها را محدود نماید.هرگونه اشکال و اختلال در سیم کشی داخلی ساختمان، مدار مصرف کننده، تغییر در تجهیزات یا استفاده از تجهیزاتی که مورد تایید شرکت  نبوده، وقفه در خدمات تلقی نمی گردد.در شرایط عادی قطع خدمات مصرف کننده به دلیل مشکلات فنی حداکثر تا ۴ ساعت مجاز می باشد و بیش از مدت مذکور، به میزان زمان اتلاف شده، به دوره اشتراک اضافه می گردد.مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در جلسه شماره ۹۰ مورخ ۱۰/۰۵/۱۳۸۹، مبنی بر ضوابط و چارچوب موافقت نامه های سطح خدمات (SLA خدمات ارتباطات داده ها) بر این قرارداد جاری می باشد.

ماده ۴ : شرایط پشتیبانی تلفنی :

 مصرف کننده می تواند در زمان بروز مشکل فنی ، تنها با شماره ۰۷۱۳۲۳۱۷۷۳۳ فنی تماس گرفته و طرح مشکل نماید، در صورت عدم پاسخ گویی و رفع مشکل، مصرف کننده می تواند با شماره تلفن ۰۲۱۲۳۵۴۵ شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات تماس گرفته و جهت رفع مشکل اقدام نماید.به مصرف کننده پیشنهاد میگردد تا از مودم و سرویس نصب و راه اندازی شرکت استفاده نماید تا خللی در برقراری ارتباط، پیشتیبانی و رفع مشکلات بعدی به وجود نیاید. عیب یابی مودم ها به صورت تلفنی تنها شامل مودم های مورد تایید شرکت بوده و شرکت مسئولیتی در قبال مودم هایی که مورد تایید نیستند ندارد.

ماده ۵ : شرایط فسخ ، قطع و تمدید قرارداد :

چنانچه هر یک از طرفین به تعهدات خود در این قرارداد عمل ننماید، طرف مقابل می تواند نسبت به فسخ قرارداد اقدام نماید .

در موارد ناشی از حوادث غیر مترقبه ( فورس ماژور ) و نه محدود به جنگ ، اعتصاب ، حوادث طبیعی مانند زلزله ، سیل ، آتش سوزی ، وضع قوانین و مقررات جدید و مشکلات ناشی از شرکتهای مخابرات، سلب امکان ارائه خدمات از شرکت ، مسئولیتی متوجه شرکت نخواهد بود و در این صورت مصرف کننده می تواند نسبت به فسخ قرارداد اقدام نماید.در صورت خاتمه دوره اشتراک، ادامه سرویس مصرف کننده مشروط به تمدید اشتراک خواهد بود .از آنجا که شرکت موظف به پرداخت حق اشتراک ماهیانه به شرکت مخابرات به ازای هر پورت فعال می باشد، در صورت عدم مراجعه مصرف کننده جهت شارژ به مدت ۱ ماه، شرکت مجاز به قطع دیتای مصرف کننده بوده و ارتباط مجدد منوط به وجود پورت خالی در مخابرات، در خواست کتبی مصرف کننده و پرداخت هزینه های مربوطه می باشد.درصورت انصراف و فسخ قرارداد از سوی مصرف کننده ، هزینه پایه ماهیانه آن دوره اشتراک از مصرف کننده اخذ می گردد.وجوه پرداختی برای خدمات اضافه بر موضوع قرارداد ، غیرقابل استرداد می باشد .چنانچه مصرف کننده به هر یک از تعهدات خود عمل ننماید، شرکت مجاز به فسخ قرارداد و قطع ارتباط مربوطه از طریق مخابرات خواهد بود . بدیهی است در اینصورت مبلغ باقیمانده حق اشتراک مسترد نخواهد شد و مصرف کننده ملزم به جبران هر نوع خسارت وارده خواهد بود . در صورت ارسال دستور از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات یا مقامات امنیتی ذیصلاح در خصوص قطع ارتباط و یا استعلام در مورد اطلاعات مصرف کننده ، شرکت موظف به همکاری بوده و هیچ گونه مسولیتی در این خصوص ندارد.شرایط  قوه قهریه force majeure) ) که خارج از قدرت کنترل هر یک از طرفین باشد، بر قرارداد حاضر جاری می باشد.

 اینجانب……………………………..  از تمام بندهای این قرار داد که در دو صفحه و دو نسخه تنظیم شده و هر کدام حکم واحد را دارد آگاه بوده و صحت مشخصات ذکر شده در صفحه دوم (ضمیمه) این قرار داد را تایید می نمایم. همچنین با آگاهی و اطلاع کامل سرویس اینترنت خود را انتخاب نمودم.

جهت ادامه ثبت نام آن لاین اینجا را کلیک فرمایید